سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام آقاجان - خرید و فروش محصولات کشاورزی و عطاری ها

مناجات


[ پنج شنبه 91/5/26 ] [ 10:57 صبح ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

مناجات

                                                               بسم الله الرحمن الرحیم

                       بار الها نام که تو خوانی و به حرمت آن صفت که توچنانی دریاب که می توانی

                       عمر خود را به باد کردم و بر تن خودبیداد کردم ،گفتی و

  • فرمان نکردم،درماندم و درمان نکردم.
  • عاجزم وسرگردان،نه آنچه دارم دانم ونه آنچه دانم دارم. 
  • اگر تومرا خواستی،من آن خواستم که تو خواستی. 
  • به بهشت و حور چه نازم،مرا دیده ای ده که ازهر
  • نظر بهشتی سازم.
  • در دل های ما جز بذرمحبّت خود مکارو بر جان های
  • ما جز الطاف و مرحمت خود منگارو بر کشته های ماجز باران
  •                                                                             رحمت خود مبار....
  •  
  •  
  •  
  •  

[ پنج شنبه 91/5/26 ] [ 10:21 صبح ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

عشق،دوستی،رفاقت

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بچه ها سلام- ایا میپرسید که من کیم –من یک اقا پسر نسل سومی هستم که اومدم تا با همسن و سالام همدردی کنم – چرا اینطوری نگا میکنید مگه جرمه ، آهان جرم نیست ولی شما تا حالا اینجوریشو ندیده بودین دیگه اره- درسته اگه بخواهیم میشه، من که خیلی امید وارم –شما چطور-خب حالا بگید ببینم بچه ها خوبید، خوشید، سالمید ، سلامتید ، روبرایید. خوب آدم عاقل این بچه ها که اومدن تو وبلاگ تو حتما حالشون خوبه که اومدن- خوب درسته حالا یه کمی حالشون گرفته هست اما این موقتیه ما اومدیم که همین یه ذره ناراحتی هم نباشه انشاء الله. بچه ها بگم خیلی دوست داشتم ادما یک رنگ بودن و می شد از هر جای دنیا با هر کسی صادقانه ترین رابطه ها رو برقرار کرد- من عاشق سادگی ام خیلی دوست دارم با غریبه ترین آدما ساده و بدون غل و غش حرف بزنم به اونا بگم همونایی رو که به رفیقام می گم اما نمیشه.          

ما اومدیم تا به هم برسیم –به هم کمک کنیم- با هم رابطه داشته باشیم خارج از تمام تعلقات و محدودیت های مادی. ما می خواهیم فکرمون،روحمون،ایده هامون،خواسته هامون، غم هامون،شادی هامون،و همه ی اون دچیزایی که بینمون هست رو با هم دیگه کاملا مساوی تقسیم کنیم بچه ها بیایید حرف دلتون رو بزنید هر کاری کردین تو زندگیتون ، خوب یا بد، و حالا از اون راضی یا پشیمان هستید را صاف و صادق بریزین بیرون و تو این وبلاگ بنویسید و از تمام بچه های وبلاگ کمک بخواید تا شما رو یاری کنند و اگر گذشتتون خراب شده دیگه آیندتون خراب نشه. حالا گیریم شما خیلی موفق هستید و هیچ مشکلی ندارید بیایید و تجربه هاتون رو بنویسید و به اونایی که مشکل دارند کمک کنید تا هم خودتون شاد بشید هم دیگران و ذخیره ای باشه برای اخرتتون انشاء الله.

بیایید تا به هم اعتماد کنیم و با هم به اوج برسیم چرا ما باید همیشه محدود با شیم و به چند تا رفیق که اونها هم فکرشون مثل خودمون هست اکتفا کنیم و هیچگاه نتونیم ایده ها یا حرف دلمون رو بزنیم چون که ما رو مسخره میکنن یا اینکه اونطور که میخوایم باشیم نباشیم چون رفیقامون میگن دمده است. اما هیچ وقت نمی گیم خدا خوششش میاد یا نمیاد بابا چی بگم یه کلام بیایید تا خودمان باشیم نه انکه و آ نچه دیگران میپسندند. بیاییم اگه میخواهیم کاری یا شغلی رو که اطلا عاتمون در مورد اون کمه رو شروع کنیم با بچه های وبلاگ در میون بزاریم و از اونا کمک بخوایم ، یا حتی اگه لازم شد خارج از این محیط مجازی با هم قرار بزاریم و از تجارب هم بهره بگیریم و اصلا چه اشکالی داره از نقاط قوت هم استفاده کنیم با هم اون کار رو شروع کنیم.. خودتون که میدونید هر کس میتونه برای خودش نابغه ای باشه چون فکر همه یه جور نیست. پس بیایید تا از استعداد همدیگر بهره بریم و به نقطه دلخواه که همان رضایت خدا و بنده خدا است برسیم انشاءالله.

آهای پسرا ،آهای دخترا ،آ های خانوما ،آهای آقایون کافیه دیگه تا کی میخواید دو رنگ باشید ، تا کی میخواید خلاف حرف دلتون عمل کنید یا خودمونی بگم خود خوری کنید. تا کی میخواید از اون حس وطن دوستی و نوع دوستی فرار کنید ف تا کی میخواید کمک نکنید تا کی میخواید اون همه دوست داشتناتون رو ابراز نکنید وتو دلتون نگهش دارید. یه کلام بگم بیایید هر چه که در دلمان می گذرد به زبان بیاوریم وبه همه ی اون کسایی که دوستشون داشتیم و داریم اما همیشه غرورمان نگذاشته به اونا بگیم که دوستشون داریم حالا بگیم اره تو همین وبلاگ ،خیلی ساده ، پدر ،مامان، برادر ، خواهر، نامزد، همسر،پسر،دختر،دوست،همشهری،همسایه، همکار، معلم،استاد،رهبر،امام عزیزم دوستت دارم، میخوامت،عاشقتم،همه وجودمی،خیلی برام محترمی،صادق ترین کسی که تو زندگیم دیدم تویی،زیباترین لذت لذت با تو بدنه، زندگی بدون تو برام هیچه و...

و اما نکته اخر : ایا میدانستید کهاکثر انسانها به هم علاقه دارند اما به خاطر اینکه آن را به زبان نمی اورند و به طرف مقابلشان نمی گویند برای همیشه از آن بی خبرند. می دانستید اگر به هم می گفتند چقدر موقعیت عشق در دنیا بوجود می آمد..... ایا می دانید همه انسانها از غنی تا فقیر ،از کوچک تا بزرگ ، از بی سواد تا با سواد، از کارمند تا کارگر، از معلم تا دانش آموز،از ما تا شما و ....همه به هم وابسته و نیازمند هستند پس بیایید تا ما در این امر بزرگ مشورت و دوستی همدیگر را یاری کنیم ............بدرود تا دیداری دوباره.........

                                                                               ادامشو شما بگید................


[ پنج شنبه 91/5/26 ] [ 10:10 صبح ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

www.doostqurani.ir/

دوست قرآنی" href="http://doostqurani.ir/">دوست قرآنی