سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام آقاجان - خرید و فروش محصولات کشاورزی و عطاری ها

عفو و صفح و رحمت

عفو و صفح و رحمت

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قرآن کریم بندگان خوب خدا را به چند قسم گروه تقسیم می کند.

گروه اوّل کسانی هستند که بدی دیگران نسبت به خود را می بینند و در نظر می گیرند امّا عفو می کنند.

مثل این آیه شریفه که می فرماید: وَلْیَعْفُوا (نور/22) و باید عفو کنند .

گروه دوم کسانی هستند که اصلاً بدی را نمی بینند و به نظر خودشان نمی آورند .

در مورد این گروه قرآن کریم می فرماید:

وَإِن تَـعْـفـُوا وَتَـصْـفَـحُوا وَتَغـْفِـرُوا فَـإِنَّ الـلَّهَ غَـفُـورٌ رَّحـِیـمٌ (تغابن/14)

و اگر ببخشایید و درگذرید و بیامرزید به راستى خدا آمرزنده مهربان است .

و گروه سوم کسانی هستند که نه تنها بدی دیگران را عفو می کنند و اصلاً بدی دیگران را به نظر خودشان نمی آورند، بلکه بدی آنها را با خوبی جواب می دهند.

قرآن کریم می فرماید: 

وَ لا تَـستَـوِى الحَْـسـنَـةُ وَ لا السـیِّئـَـةُ ادْفَـعْ بِـالَّتـى هِـىَ أَحْـسنُ (فصلت/14)

هرگز نیکى و بدى یکسان نیست ، بدى را با نیکى دفع کن.

یا در آیه دیگری می فرماید:

إِذَا خَـاطَـبَـهُـمُ الْـجـَاهِـلُـونَ قَـالُـوا سَـلَـامًـا (فرقان/63)

بندگان خداى رحمان کسانى ‏اند که : هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند به آنها سلام می‏گویند.





 طبقه بندی:  معارف قرآنی،   تربیتی،   اخلاق،
 برچسب ها: عفو و گذشت، عفو و صفح در قرآن، رحمت و مغفرت، آیه عفو گذشت در قرآن، ثواب بخشیدن دیگران، مراتب بندگان خاص خدا،
 داغ کن:


[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 12:42 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

آیا شما هم نیمکت...دارید؟ لویی شانزدهم -حسود-شخصیت

روزی لویی شانزدهم در محوطه ی کاخ خود مشغول قدم زدن بود که سربازی راکنار یک نیمکت در حال نگهبانی دید ؛از او پرسید تو برای چی اینجا قدم میزنی و از چی نگهبانی میدی؟سرباز دستپاچه جواب داد قربان من را افسر گارد اینجا گذاشته و به من گفته خوب مراقب باشم!
لویی، افسر گارد را صدا زد و پرسید این سرباز چرا این جاست؟ افسر گفت قربان افسر قبلی نقشه ی قرار گرفتن سربازها سر پستها را به من داده من هم به همان روال کار را ادامه دادم!
مادر لویی او را صدازد وگفت من علت را میدانم،زمانی که تو 3سالت بود این نیمکت را رنگ زده بودند و پدرت به افسر گارد گفت نگهبانی را اینجا بگذارند تا تو روی نیمکت ننشینی و لباست رنگی نشود! و از آن روز 41 سال میگذرد و هنوز روزانه سربازی اینجا قدم میزند!
فلسفه ی عمل تمام شده ولی عمل فاقد منطق هنوز ادامه دارد!

روزانه چه کارهای بیهوده ای را انجام می دهیم، بی آنکه بدانیم چرا؟
آیا شما هم این نیمکت را در روان خود، خانواده و جامعه مشاهده میکنید؟


10 شخصیت مسموم که درون ما زندگی می کنند  

متاسفانه هر کدام از ما ابعاد شخصیتی معیوبی داریم که در درون ما هستند و ممکن است زندگی ما را تحت تأثیرات منفی خود قرار دهند. اگرچه همه ما انسانیم و شخصیت هرکدام از ما نواقصی دارد بعضی از مسائل به شدت سمی هستند. آن ها شادی ها، روابط، عزت نفس و آرزوهای ما را نشانه می گیرند. در ادامه به 10 مورد از این مسائل می پردازیم تا در درون خود آن ها را کشف و البته ضبط کنیم!


1- کمیته منفی بافی
در زندگی یا عشق شکستی در کار نیست. فقط نتایجی حاصل می شود و کاملاً به خودتان بستگی دارد که این نتایج را چگونه تفسیر کنید. تفکر مثبت یعنی توانایی احساس انرژی های منفی درحالیکه به آینده امیدواریم و به پیش می رویم. ما نمی توانیم شرایط را اجباراً به زندگی بخورانیم اما می شود نگرش هایمان را متناسب با شرایط تغییر دهیم. باید زندگی را از درون لنزی مثبت ببینیم. به جای زدن به پیشانی و تکرار این پرسش” چه فکر می کردم…؟” نفس عمیقی بکشید و سوالی متهورانه تر بپرسید مانند”چه آموختم؟”


2- محتکر درد و ضرر


یکی از سخت ترین درس های زندگی بیخیالی و ادامه دادن است. حال در مورد گناه، خشم، عشق یا زیان. دگرش آسان نیست. باید برای ادامه دادن بجنگیم و گاهی بی خیالی بهترین راه پیش رو است. اغلب باید از چیزهایی که زمانی ارزشمند بوده اند دست بکشیم. بنابراین باید از گذشته و دردهایی که تحمیل کرده است بیرون بیاییم و حرکت کنیم.


3- حریف حسود


به دیگران حسادت نکنید! حسادت یعنی شمردن موهبات دیگران به جای هرگونه توجه به خودتان.سفر (زندگی) خود را با دیگران مقایسه نکنید. سفر هر کدام از ما فقط و فقط از آن خود اوست. رقابتی در کار نیست فقط و فقط رقیب خودمان هستیم. برای بهترین بودن رقابت کنید و اگر می خواهید میزان پیشرفتتان را بدانید امروز خودتان را با دیروزتان مقایسه کنید.

به جای زدن به پیشانی و تکرار این پرسش” چه فکر می کردم…؟” نفس عمیقی بکشید و سوالی متهورانه تر بپرسید مانند”چه آموختم؟”


4- نقاب


سن، نژاد، جنس و تمایلات جنسیتی مهم نیستند در پس همه ی این تزئینات بیرونی موجود ناب و زیبایی پنهان شده است. همه ما باید بدرخشیم و مأموریتی برای انجام داریم. متفاوت، در بیراهه، کمی عجیب و غریب، یک موجود منحصر به فرد. اگر فکر می کنی ماهی ای بیرون افتاده از آب هستی با تمام توانت رود دیگری برای شنا پیدا کن ولی آن چه هستی را تغییر نده، همان باش که هستی.


5- داوری سطحی نگر
دیگران را آنچنان که نشان می دهند مورد قضاوت قرار نده. بدان آن چه می بینی اغلب آن قسمتی است که شخص برای نمایش انتخاب کرده است و یا آن چیزی است که در اثر ترس و اضطراب درونی مجبور به نمایش است. هرگاه کسی خواست موجب رنجش خاطرت شود بدان خودش شدیداً در درون رنجیده خاطر است. رنجش عمیق خودش است که فوران کرده است. او محتاج کمک است نه تنبیه و نه استهزاء.


6- جسم پرمشغله


زمانی را در تنهایی سپری کن! گاهی باید تنها باشیم تا بتوانیم به آرامش برسیم. جایی که تحت نظر دیگران نباشیم. از همین امروز وقتی را به ترمیم خودت اختصاص بده.


7- کمال گرایی


به عنوان یک انسان زمانی که به دنبال یک خانه، دوست، عشق، یا شغل ایده آل می گردیم به دنبال جایگاهی فرضی اما ثابت هستیم. حقیقت آن است که کمال در ثبات نیست. زندگی یک سفر در جریان است. پر از چالش و دگرش و آنچه امروز درست است الزاماً فردا درست نیست. آن خانه، دوست و یا شغل کامل به سوی نقصان پیش می رود ولی با کمی صبر و روشن فکری در گذر زمان این خانه ی معیوب را می توان به مأوایی راحت و مناسب تبدیل کرد. شغل نا مناسب به کاری پردرآمد می رسد از دوست ناخلف شانه ای همیشگی برای تکیه می سازیم و عشق ناسازگار همراهی وفادار و همیشگی خواهد شد.


8- متقلب
تقلب یک انتخاب است نه اشتباه و نه عذر! اگر تقلب کردی و موفق شدی تصور نکن آن شخص احمق است بدان او بیش از آن چه لایقش هستی به تو اعتماد کرده است. بزرگ باش. اعمال غیراخلاقی را فقط به این دلیل که می توانی انجام نده! تقلب نکن! با خودت و دیگران روراست باش! اعمال خوب انجام بده! صدایت عصاره ی موفقیت است.


9- قربانی
اجازه نده رؤیاهایت به واسطه‌ی بدعهدی های دیگران نابود شوند.فرصت ها را به کسانی که خوار و خفیفت کرده اند و از تو نردبان ساخته اند واگذار نکن. به افراد نادرست و ناجوری که زمان و منابع لازم را آماده می کنند نه بگو! به افراد خوب و موقعیت های مناسب توجه کن و از زندگی متوقع باش!


10- تنبل


نباید همه ی نردبان را نگاه کنی، فقط گام اول را بردار. اولین گام برای رسیدن به زندگی ای که می خواهی ترک آن ابعادی از زندگی است که نمی خواهی. برداشتن اولین قدم همیشه سخت ترین مرحله است ولی هرچه بالاتر میروی آسانتر می شود. با هر گام به زندگی دلخواهت نزدیکتر خواهی شد تا اینکه سرانجام آنچه غیر قابل مشاهده بود ظاهر می شود و آنچه دست نیافتنی بود به واقعیت تبدیل می شود.


[ چهارشنبه 91/11/18 ] [ 10:40 صبح ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

خاطرات دهه فجر

بازخوانی خاطرات دهه فجر (1)
مقام معظم رهبری درباره دهه فجر می فرمایند: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمی رود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود.


دهه? فجر به روزهای 12 تا 22 بهمن 1357 گفته می‌شود که طی آن امام خمینی بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال 1357 به ایران بازگشت و با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد. مقام معظم رهبری درباره دهه فجر می فرمایند:

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمی رود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود و پادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران به وجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح، باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

امام در مهرآباد

دوزادهم بهمن ماه 1357 یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است. در این روز امام پس از سیزده سال دوری از وطن به کشور بازگشت. مردم شور و شوق وصف ناپذیری داشتند و این شور و شوق به ویژه در فرودگاه مهرآباد بیشتر بود.

با گشوده شدن در خروجی هواپیما، همراهان امام در برابر چشمان منتظر و مشتاق استقبال کنندگان از هواپیما خارج می شدند. به دنبال خروج خبرنگاران، نزدیکان و اعضای خانواده ی آنها ، آیت الله مطهری و آیت الله پسندیده به داخل هواپیما رفتند و در راس ساعت 9:37 دقیقه ی صبح ، امام در حالی که دستشان در دست خلبان فرانسوی بود و در حلقه ی گروهی از استقبال کنندگان چون آیت الله مطهری قرار داشت در پله ی بالای هواپیما ظاهر شد. با ورود امام به سالن فرودگاه فریاد الله اکبر سالن فرودگاه را به لرزه درآورد. هجوم خبرنگاران برای فیلم برداری و تهیه خبر بیش از حد تصور بود و کسی نمی توانست جلوی آن را بگیرد. بالاخره از مردم تقاضا شد بر روی زمین بنشینند تا چهره ی امام دیده شود . قرآن تلاوت شد و سپس دسته سرود خوانان سرود «ای امام» را سردادند. سردسته این گروه آقای اکبری بود و در طبقه دوم سالن سرود خود را اجرا کردند و فضای سالن را تحت تاثیر قرار دادند:« خمینی ای امام، ای مجاهد ، ای مظهر شرف، ای گذشته زجان در ره هدف...» پس از آن آقای نصرالله شاد نوش که دانشجو بود و قرائت پیام خوشامدگویی ملت به امام را بر عهده داشت، به قرائت پیام پرداخت. سپس امام به ایراد سخنرانی پرداخت در این سخنرانی ایشان از طبقات مختلف از جمله روحانیون، دانشجویان، بازرگانان، اساتید دانشگاهها، قضات و وکلای دادگستری ، کارمندان و کارگران، دهقانان و ...ملت تشکر نمودند و خیانتهای محمدرضا شاه را متذکر شدند.

امام از فرودگاه تا بهشت زهرا

کمیته استقبال از امام اعلام کرده بود که بعد از بیانات امام در سالن فرودگاه استقبال کنندگان به امام معرفی خواهند شد و سپس گزارش کمیته نفت و کمیته اعتصابات نیز به محضر امام ارائه خواهد شد ولی هجوم مردم به سالن فرودگاه و انتظار مردم در بیرون از فرودگاه در عمل این برنامه ها را به هم ریخت و کمیته استقبال از امام مجبور شد ایشان را هر چه زودتر به بیرون از فرودگاه منتقل کند. کمیته استقبال از امام از بدو تشکیل ، تمام موارد را برنامه ریزی کرده بود و ماشین ویژه ای را برای این امر تدارک دیده بود. طبق تصمیم آنان ، محسن رفیق دوست از اعضای موتلفه اسلامی که تازه از زندان آزاد شده بود رانندگی ماشین حامل امام را برعهده گرفت. وی نیز ماشین بلیزری را که فردی به نام حاج علی مجمع الصنایع از بازاریان تهران تعلق داشت به عنوان ماشین حامل امام از فرودگاه تا بهشت زهرا انتخاب کرد. برای امنیت بیشتر مقرر شد تا این ماشین ضد گلوله شود تا احیانا اگر خطری متوجه شود کارگر نباشد. رفیق دوست این کار را انجام داد . کمیته استقبال از امام از پیش مقرر کرده بود تا آقایان آیت الله مطهری و مهندس هاشم صباغیان برای هماهنگی بیشتر مراسم استقبال در بلیزر همراه امام خمینی ورفیق دوست باشند. بنابراین صباغیان در صندلی عقب بلیزر نشست ولی امام که در این زمینه محذوریتی داشت و نمی خواست به جز خودشان، حاج احمد آقا و راننده (رفیق دوست) کسی در آن ماشین باشد از آقای صباغیان خواستند که از ماشین پیاده شوند .پس از آن امام در صندلی جلوی ماشین و سید احمد آقا در صندلی عقب نشستند و ماشین به سمت بهشت زهرا به راه افتاد. اعضای تیم های حفاظت کمیته استقبال از امام نیز به سرپرستی محمد بروجردی در مسیرها استقرار پیدا کردند و کنترل مسیرها را بر عهده داشتند. در بیرون از فرودگاه تا بهشت زهرا جمعیت زیادی منتظر ورود امام بودند و پیش بینی می شد به محض روئیت امام به سوی ماشین ایشان هجوم آورند. به همین دلیل چند ماشین دیگر پشت سر ماشین امام در حرکت بودند که حامل روحانیون و اعضای کمیته استقبال از امام بودند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی به سرعت وارد عمل شوند .ولی ازدحام جمعیت در مسیرها به حدی بود که در عمل هرگونه کنترلی از اعضای کمیته استقبال از امام بر جمعیت و مسیر حرکت سلب می کرد. ماشین حامل امام به محض اینکه از فرودگاه خارج شد انبوهی از مردم آن را احاطه کردند آنان در حالی که با دیدن امام هیجان زده بودند و شعارهایی در خوش آمد گویی امام سر می دادند ، به ماموران حفاظتی اعتنایی نمی کردند و اخطارهای آنان نیز بی اثر بود. بدین ترتیب در عمل کارها از دست تیم حفاظت خارج شد. آنان موتورهایی را تدارک دیده بودند تا در طول مسیر حرکت امام از نزدیک شدن افراد به ماشین جلوگیری کنند. این موتورها در ازدحام و هجوم جمعیت گم شدند و نتوانستند کارآیی مناسبی داشته باشند و این مردم بودند که هدایت مسیرها را بر عهده داشتند. اکبر براتی از اعضای تیم حفاظت از امام در این زمینه می گوید:« بلیزر وارد خیابان شد. انبوه جمعیت دور تا دور ماشین را گرفتند. فقط می دانم یک لحظه بلیزر از زمین بلند شد . باور کردنی نبود . به خود گفتم خدایا به فریاد برس. دیگر حرکت ماشینها در اختیار خودمان نبود. این مردم بودند که آن را جلو بردند. به دوستانی که همراه من بودند گفتم بچه ها اسکورت بی اسکورت. در این جمعیت اسکورت معنی نمی دهد ».

ازدحام جمعیت در مسیرهای ورود امام آن قدر زیاد بود که ماشین حامل امام مجبور بود تغییر مسیر دهد. از جمله مسیرهای پیش بینی شده میدان انقلاب بود که با توجه به این که از قبل اعلام شده بود امام در دانشگاه تهران حضور می یابد و پایان تحصن روحانیون را اعلام می کند جمعیت زیادی به امید دیدار امام در دانشگاه و میدان انقلاب تجمع کرده بودند. این ازدحام باعث شد تا ماشین حامل امام مدتی زیادی در میدان انقلاب متوقف و در نهایت مجبور به تغییر مسیر شود. این تغییر مسیر باعث شد تا ماشین های اسکورت کمیته استقبال که با فاصله زیادی حرکت می کردند و از ماشین امام دور افتاده بودند بلیزر را گم کنند. اکبر براتی که در یکی از ماشین های اسکورت امام بود می گوید: «از میدان انقلاب تا ورود ماشین به بهشت زهرا ما هیچ اطلاعی از ماشین بلیزر حامل امام نداشتیم. »

به این ترتیب ماشین حامل امام از طریق خیابان امیریه وارد خیابان ولی عصر شد و سپس از میدان راه آهن به خیابان شهید رجایی فعلی رسید و از طریق راهی بهشت زهرا شد.هر لحظه که ماشین حامل امام به بهشت زهرا نزدیکتر می شد، بر ازدحام جمعیت افزوده می شد . آنان در حالی که از دیدن امام به شدت هیجان زده شده بود به سوی ماشین هجوم می آوردند و به ابزار احساسات می پرداختند امام نیز به ابزار احساسات آنان پاسخ می داد و در حالی که لبخند می زد برای مردم دست تکان می داد و این کار هیجان مردم را دوچندان می کرد. امام در میان این استقبال بی نظیر وارد بهشت زهرا شد. ماشین حامل امام در وردی بهشت زهرا خاموش شد و دیگر روشن نشد . هلی کوپتر که قرار بود امام را به قطعه هفده بهشت زهرا ببرد ، در صد متری ماشین قرار گرفته بود. و امام باید به آن هلی کوپتر منتقل می شد امابه دلیل فشار امکان پیاده شدن امام از ماشین نبود. بنابراین چند تن از جوانان یا علی گویان ماشین را بلند کردند و در حالی که امام نیز داخل ماشین بود تا نزدیکی هلی کوپتر بردند .

سخنرانی تاریخی امام در بهشت زهرا

امام قبلاً اعلام کرده بودند که به محض ورود به کشور در قطعه 17 بهشت زهرا حضور می یابند و ضمن قرائت فاتحه و اادای احترام نسبت به شهدای هفده شهریور تهران و دیگر شهدا برای مردم سخنرانی خواهند کرد بنابراین بعد از اعلام این موضوع کمیته استقبال تدارک ویژه ای برای تعیین محل سخنرانی و نیز استقرار هیات همراه و نیز مردم کرد. مرتضی الویری که از طرف کمیته استقبال مامور این کار شده بود همراه با برخی از اعضای شاخه تدارکات در این زمینه فعال بودند در هوای سرد زمستان و در زمین گل آلود بهشت زهرا این کار به سختی انجام داده می شد. ولی همکاری و همت مردان کمیته استقبال و نظارت پیگیر بزرگان از جمله اعضای شورای انقلاب این امر را تسهیل می کرد. پس از استقرار امام در محل تعیین شده ابتدا آیت الله مطهری سخنرانی کوتاهی کرد و سپس قاسم امانی فرزند شهید صادق امانی به عنوان نماینده خانواده های شهدای انقلاب اسلامی برنامه ای اجرا کرد و به امام خوشامد گفت و سپس حضرت امام به ایراد سخن پرداخت:

«بسم الله الرحمن الرحیم ما در این مدت مصیبت ها دیده ایم، مصیبت های بسیار بزرگ و بعضی پیروزها حاصل شد که البته آن هم بزرگ بوده، مصیبت های زن های جوان مرده، مردهای اولاد از دست داده، طفل های پدر از دست داده. من وقتی چشمم به بعضی از اینها که اولاد خودشان را از دست داده اند می افتد، سنگینی در دوشم پیدا می شود که نمی توانم تاب بیاورم.

من نمی توانم از عهده این خسارات که بر ملت ما وارد شده است برآیم، من نمی توانم تشکر از این ملت بکنم که همه چیز خودش را در راه خدا داد، خدای تبارک و تعالی باید به آنها اجر عنایت فرماید... ملت ما چه می گفتند که مستحق این عقوبات شدند ملت ما یک مطلبش این بود که این سلطنت پهلوی از اول که پایه گذاری شد برخلاف قوانین بود. ... ما فرض می کنیم که این سلطنت پهلوی، اول که تاسیس شد به اختیار مردم بود و مجلس موسسان را هم به اختیار مردم تاسیس کردند و این اسباب این می شود که - بر فرض اینکه این امر باطل، صحیح باشد- فقط رضاخان سلطان باشد، آن هم بر آن اشخاصی که در آن زمان بودند و اما محمد رضا سلطان باشد بر این جمعیتی که الان بیشتر شان، بلکه الا بعض قلیلی از آنها ادارک آنوقت را نکرده اند، چه حقی داشتند ملت در آن زمان، سرنوشت ما را در این زمان معین کنند؛ بنابر این سلطنت محمدرضا اولا که چون سلطنت پدرش خلاف قانون بود و با زور و با سرنیزه تاسیس شده بود مجلس، غیر قانونی است، پس سلطنت محمدرضا هم غیر قانونی است و اگر چنانچه سلطنت رضاشاه فرض بکنیم که قانونی بوده، چه حقی آنها داشتند که برای ما سرنوشت معین کنند هر کسی سرنوشتش با خودش است، مگر پدرهای ما ولی ما هستند؟ مگر آن اشخاصی که درصد سال پیش از این، هشتاد سال پیش از این بودند، می توانند سرنوشت یک ملتی را که بعدها وجود پیدا کنند، آنها تعیین بکنند؟ این هم یک دلیل که سلطنت محمدرضا سلطنت قانونی نیست.
علاوه بر این، این سلطنتی که در آنوقت درست کرده بودند و مجلس موسسان هم ما فرض کنیم که صحیح بوده است، این ملتی که سرنوشت خودش با خودش باید باشد، در این زمان می گوید که ما نمی خواهیم این سلطان را. وقتی که اینها رای دادند به اینکه ما سلطنت رضاشاه را، سلطنت محمدرضاشاه را، رژیم سلطنتی را نمی خواهیم، سرنوشت اینها با خودشان است. این هم یک راه است از برای اینکه سلطنت او باطل است. حالا می آئیم سراغ دولت هائی که ناشی شده از سلطنت محمدرضا و مجلس هائی که ما داریم... اکثر این مردم می شناسند این افرادی را که به عنوان مجلس و به عنوان وکیل مجلس سنا یا مجلس شورا در مجلس هستند؟ یا این هم با زور تعیین شده بدون اطلاع مردم. مجلسی که بدون اطلاع مردم است و بدون رضایت مردم است، این مجلس، مجلس غیرقانونی است. ..

و اما دولتی که ناشی می شود از یک شاهی که خودش و پدرش غیر قانونی است، خودش علاوه بر او غیرقانونی است، وکلائی که تعیین کرده است غیرقانونی است، دولتی که از همچو مجلسی و همچو سلطانی انشا بشود، این دولت غیرقانونی است. .. ما اعلام می کنیم که دولتی که به اسم دولت قانونی خودش را معرفی می کند، حتی خودش قبول ندارد که قانونی است، خودش تا چند سال پیش از این، تا آنوقتی که دستش نیامده بود این وزارت، قبول داشت که غیرقانونی است، حالا چه شده است که می گوید من قانونی هستم این مجلس غیرقانونی است، از خود وکلا بپرسید که آیا شما را ملت تعیین کرده است هر کدام ادعا کردند که ملت تعیین کرده است، ما دستشان را می دهیم دست یک نفر آدم ببرد او را در حوزه انتخابیه اش، در حوزه انتخابیه اش از مردم سوال می کنیم که این آقا آیا وکیل شما هست، شما او را تعیین کردید حتما بدانید که جواب آنها نفی است. بنابر این آیا یک ملتی که فریاد می کند که ما این دولت مان، این شاه مان، این مجلس مان برخلاف قوانین است و حق شرعی و حق قانونی و حق بشری ما این است که سرنوشت مان دست خودمان باشد، آیا حق این ملت این است که یک قبرستان شهید برای ما درست بکنند، در تهران، یک قبرستان هم در جاهای دیگر من باید عرض کنم که محمد رضای پهلوی، این خائن خبیث برای ما رفت، فرار کرد و همه چیز ما را به باد داد. مملکت ما را خراب کرد، قبرستان های ما را آباد کرد. مملکت ما را از ناحیه اقتصاد خراب کرد. تمام اقتصاد ما الان خراب است و از هم ریخته است که اگر چنانچه بخواهیم ما این اقتصاد را به حال اول برگردانیم، سال های طولانی با همت همه مردم، نه یک دولت این کار را می تواند بکند و نه یک قشر از اقشار مردم این کار را می توانند بکنند، تا تمام مردم دست به دست هم ندهند نمی توانند این به هم ریختگی اقتصاد را از بین ببرند.

شما ملاحظه کنید، به اسم اینکه ما می خواهیم زراعت را، دهقان ها را دهقان کنیم، تا حالا رعیت بودند و ما می خواهیم حالا دهقانشان کنیم، اصلاحات ارضی درست کردند، اصلاحات ارضی شان بعد از این مدت طولانی به اینجا منتهی شد که بکلی دهقانی از بین رفت، بکلی زراعت ما از بین رفت و الان شما در همه چیز محتاجید به خارج؛ یعنی محمدرضا این کار را کرد تا بازار درست کند از برای آمریکا و ما محتاج به او باشیم در اینکه گندم از او بیاوریم، برنج از او بیاوریم، همه چیز را، تخم مرغ از او بیاوریم یا از اسرائیل که دست نشانده آمریکاست بیاوریم. بنابراین کارهائی که این آدم کرده به عنوان اصلاح، این کارها خودش افساد بوده است. قضیه اصلاحات ارضی یک لطمه ای بر مملکت ما وارد کرده است که تا شاید بیست سال دیگر ما نتوانیم این را جبرانش بکنیم مگر همه ملت دست به هم بدهند و کمک کنند تا سال بگذرد و جبران بشود این معنا. فرهنگ ما را یک فرهنگ عقب نگه داشته درست کرده است، فرهنگ ما را این عقب نگه داشته به طوری که جوان های ما تحصیلاتشان در اینجا تحصیلات تام و تمام نیست و باید بعد از اینکه یک مدتی در اینجا یک نیمه تحصیلی کردند آن هم با این مصیبت ها، آن هم با این چیزها، باید بروند در خارج تحصیل بکنند. ما پنجاه سال است، بیشتر از پنجاه سال است دانشگاه داریم و قریب سی و چند سال است که این دانشگاه را داریم لکن چون خیانت شده است به ما، از این جهت رشد نکرده، رشد انسانی ندارد، تمام انسان ها و نیروی انسانی ما را از بین برده است این آدم.

این آدم به واسطه نوکری که داشته، مراکز فحشا درست کرده، تلویزیونش مرکز فحشاست، رادیویش بسیاریش فحشاست، مراکزی که اجازه دادند برای اینکه باز باشد، مراکز فحشاست، اینها دست به دست هم دادند. در تهران مرکز مشروب فروشی بیشتر از کتابفروشی است، مراکز فساد دیگر الی ماشائالله است. برای چه سینمای ما مرکز فحشاست. ما با سینما مخالف نیستیم ما با مرکز فحشا مخالفیم. ما با رادیو مخالف نیستیم ما با فحشا مخالفیم. ما با تلویزیون مخالف نیستیم ما با آن چیزی که در خدمت اجانب برای عقب نگه داشتن جوانان ما و از دست دادن نیروی انسانی ماست، با آن مخالف هستیم. ما کی مخالفت کردیم با تجدد، با مراتب تجدد مظاهر تجدد وقتی که از اروپا پایش را در شرق گذاشت خصوصا در ایران، مرکز چیزی که باید از آن استفاده تمدن بکنند ما را به توحش کشانده است. سینما یکی از مظاهر تمدن است که باید در خدمت این مردم، در خدمت تربیت این مردم باشد و شما می دانید که جوان های ما را اینها به تباهی کشیده اند و همین طور سایر این جاها. ما با اینها در این جهات مخالف هستیم.

اینها به همه معنا خیانت کرده اند به مملکت ما. و اما نفت ما، تمام نفت ما را به غیر دادند، به آمریکا و غیر از آمریکا دادند، آنی که به آمریکا دادند عوض چه گرفتند عوض، اسلحه برای پایگاه درست کردن برای آقای آمریکا. ما، هم نفت دادیم و هم پایگاه برای آنها درست کردیم. آمریکا با این حیله که این مرد هم دخالت داشت، با این حیله نفت را از ما برد و برای خودش در عوض پایگاه درست کرد یعنی اسلحه آورده اینجا که ارتش ما نمی تواند این اسلحه را استعمال بکند، باید مستشارهای آنها باشند، باید کارشناس های آنها باشند. این هم از ناحیه نفت که این نفت ما را اگر چند سال دیگر خدای نخواسته این عمر پیدا کرده بود، عمر سلطنتی پیدا کرده بود، مخازن نفت ما را تمام کرده بود، زراعت مان را هم که تمام کرده، این ملت بکلی ساقط شده بود و باید عملگی کند برای اغیار. ما که فریاد می کنیم از دست این، برای این است. خون های جوان های ما برای این جهات ریخته شده، برای اینکه آزادی می خواهیم ما. ما پنجاه سال است که در اختناق بسر بردیم، نه مطبوعات داشتیم، نه رادیوی صحیح داشتیم، نه تلویزیون صحیح داشتیم، نه خطیب توانست حرف بزند، نه اهل منبر می توانستند حرف بزنند، نه امام جماعت می توانست آزاد کار خودش را ادامه بدهد، نه هیچ یک از اقشار ملت کارشان را می توانستند ادامه بدهند و در زمان ایشان هم همین اختناق به طریق بالاتر باقی است و باقی بود ...

ما می گوئیم که خود آن آدم، دولت آن آدم، مجلس آن آدم، تمام اینها غیر قانونی است واگر ادامه به این بدهند اینها مجرمند و باید محاکمه بشوند و ما آنها را محاکمه می کنیم. من دولت تعیین می کنم، من تو دهن این دولت می زنم، من دولت تعیین می کنم، من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم، من به واسطه اینکه ملت مرا قبول دارد (تکبیر حضار) این آقا که خودش هم خودش را قبول ندارد، رفقایش هم قبولش ندارند، ملت هم قبولش ندارد، ارتش هم قبولش ندارد، فقط آمریکا از این پشتیبانی کرده و فرستاده به ارتش دستور داده که از او پشتیبانی بکنید، انگلیس هم از این پشتیبانی کرده و گفته است که باید از این پشتیبانی بکنید. یک نفر آدمی که نه ملت قبولش دارد نه هیچ یک از طبقات ملت از هر جا بگوئید قبولش ندارند، بله چند تا از اشرار را دارند که می آورند توی خیابان ها، از خودشان هست این اشرار، فریاد هم می کنند، از این حرف ها هم می زنند لکن ملت این است، این ملت است (اشاره به حضار).

می گوید که در یک مملکت که دو تا دولت نمی شود. خوب واضح است این، یک مملکت دو تا دولت ندارد لکن دولت غیرقانونی باید برود، تو غیرقانونی هستی، دولتی که ما می گوئیم، دولتی است که متکی به آرای ملت است، متکی به حکم خداست، تو باید یا خدا را انکار کنی یا ملت را. باید سرجایش بنشیند این آدم و یا اینکه به امر آمریکا و اینها وادار کند یک دسته ای از اشرار را این ملت را قتل عام کند. ما تا هستیم نمی گذاریم اینها سلطه پیدا کنند، ما نمی گذاریم دوباره اعاده بشود آن حیثیت سابق و آن ظلم های سابق، ما نخواهیم گذشت که محمدرضا برگردد، اینها می خواهند او را برگردانند، بیدار باشید. ای مردم! بیدار باشید، نقشه دارند می کشند، ستاد درست کرده مردیکه در آن جائی که هست، روابط دارند درست می کنند، می خواهند دوباره ما را برگردانند به آن عهدی که همه چیزمان اختناق در اختناق باشد و همه هستی ما به کام آمریکا برود. ما نخواهیم گذاشت، تا جان داریم نخواهیم گذاشت و من از خدای تبارک و تعالی سلامت همه شما را خواستار هستم و من عرض می کنم بر همه ما واجب است که این نهضت را ادامه بدهیم تا آنوقتی که اینها ساقط بشوند و ما به واسطه آرای مردم، مجلس سنا درست بکنیم و دولت اول را، دولت دائمی را (مقصود من از مجلس سنا مجلس موسسان بود، نه مجلس سنا. مجلس سنا اصلش یک حرف مزخرفی است، همیشه بوده.) تعیین بکنیم.

و من باید یک نصحیت به ارتش بکنم و یک تشکر از یکی از ارکان ارتش، یک قشرهائی از ارتش. اما آن نصحیتی که می کنم این است که ما می خواهیم که شما مستقل باشید، ماها داریم زحمت می کشیم، ماها خون دادیم، ماها جوان دادیم، ماها حیثیت و آبرو دادیم، مشایخ ما حبس رفتند، زجر کشیدند، می خواهیم که ارتش ما مستقل باشد. آقای ارتشبد! شما نمی خواهید شما نمی خواهید مستقل باشید آقای سرلشکر! شما نمی خواهید مستقل باشید، شما می خواهید نوکر باشید من به شما نصحیت می کنم که بیائید در آغوش ملت، همان که ملت می گوید بگوئید، ما باید مستقل باشیم، ملت می گوید ارتش باید مستقل باشد، ارتش نباید زیر فرمان مستشارهای آمریکا و اجنبی باشد، شما هم بیائید، ما برای خاطر شما این حرف را می زنیم، شما هم بیائید برای خاطر خودتان این حرف را بزنید، بگوئید (ما می خواهیم مستقل باشیم، ما نمی خواهیم این مستشارها باشند.) ما که این حرف را می زنیم که ارتش باید مستقل باشد، جزای ما این است که بریزید توی خیابان خون جوان های ما را بریزید که چرا می گوئید من باید مستقل باشم ما می خواهیم تو آقا باشی.

و اما تشکر می کنم از این قشرهائی که متصل شدند به ملت، اینها آبروی خودشان را، آبروی کشورشان را، آبروی ملت شان را اینها حفظ کردند. این درجه دارها، همافرها، افسرهای نیروی هوائی، اینها همه مورد تشکر و تمجید ما هستند و همین طور آنهائی که در اصفهان و در همدان و در سایر جاها، اینها تکلیف شرعی، ملی، کشوری خودشان را دانستند و به ملت ملحق شدند و پشتیبانی از نهضت اسلامی ملت را کردند ما از آنها تشکر می کنیم و به اینهائی که متصل نشدند می گوئیم که متصل بشوید به اینها، اسلام برای شما بهتر از کفر است، ملت برای شما بهتر از اجنبی است. ما برای شما می گوئیم این مطلب را، شما هم برای خودتان این کار را بکنید، رها بکنید این را، خیال نکنید که اگر رها کردید ما می آئیم شما را به دار می زنیم. این چیزهائی است که شماها یا کسان دیگر درست کرده اند والا این همافرها و این درجه دارها و این افسرها که آمدند و متصل شدند، ما با کمال عزت و سعادت آنها را حفظ می کنیم و ما می خواهیم که مملکت، مملکت قوی باشد، ما می خواهیم که مملکت دارای یک نظام قدرتمند باشد، ما نمی خواهیم نظام را به هم بزنیم، ما می خواهیم نظام محفوظ باشد لکن نظام ناشی از ملت در خدمت ملت، نه نظامی که دیگران سرپرستی اش را بکنند و دیگران فرمان به آن بدهند. والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته »


منبع:مرکز اسناد انقلاب اسلامی


http://www.aviny.com/Article/gozaresh/90/11/dahe-fajr.aspx


[ یکشنبه 91/11/15 ] [ 9:48 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

دهه فجر مبارک

 

دهه فجر  بر تمامی فجر آفرینان مبارک


[ شنبه 91/11/14 ] [ 10:21 صبح ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی و آشنایی با فانتزیهای جنسی

انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی و آشنایی با فانتزیهای جنسی مردان

غریزه جنسی در مردان :

آموزش روابط زناشویی - یکی از زیبا ترین و مقدس ترین امیال در انسان  میل جنسی یا غریزه جنسی میباشد که خداوند به انسان و سایر موجودات زنده بخشیده اما تفاوت موجود بین انسان و سایر موجودات زنده همانند حیوانات  در زمینه گرایش به جنس مخالف و این غریزه در آن است که حیوانات به منظور تولید مثل غریزه جنسی خود را بکار میگیرند و این در حالیست که انسانها در طول حیات خود شاید فقط معدود دفعاتی ( امروزه بین 1 تا 3 مرتبه ) به منظور تولید مثل ، غریزه جنسی خود را بکار میگیرند .

غریزه و میل جنسی در هر شخصی وجود دارد و اگر کسی  ادعایی جز این امر داشته باشد حتما بیمار است آنچه که مسلم است غریزه جنسی در هر دو جنس زن و مرد از غرایز قوی میباشد چرا که انسان موجودیست لذت جو و پاسخ به نیاز جنسی نیز از لذتی زیاد برخوردار است پس ناخودآگاه همه انسانها به دنبال پاسخ دادن به این نیاز خود هستند اما هر نیازی میباید در مسیر صحیح خود پاسخ داده شود به عنوان مثال همه ماها از پول خوشمان می آید اما میدانیم بریا رسیدن به آن باید تلاش کنیم کار کنیم  کار کردن بریا کسب درامد بیشتر عمل صحیحی در جهت رفع نیاز اقتصادی ماست اما دزدی ، کلاه برداری ، قتل و ... نیز هم روشی نا صحیح پاسخ به نیاز اقتصادیست شما کدام را انتخاب میکنید ؟ اگر مورد دوم انخاب شماست پس در جامعه ای که مد نظر شماست امنیت جایی ندارد .

غرایز آشکار و نهان زنان و مردان :

تا حالا خیلی شندیده ایم که زنان وقتی در مورد مردان صحبت میکنند میگویند مردان همه ی فکرو ذهنشون در رابطه جنسی خلاصه میشه و فقط به دنبال غریزه جنسی خود هستند و همینطور شنیده ایم که مردان نیز در مورد زنان می گویند زنان همیشه به دنبال قرو فر خودشون هستند و خلاصه اینگونه حرفها آنچه مسلم است هم زنان و هم مردان هم دارای میل جنسی هستند و هم مایلند به سر و وضع خود برسند اما تفاوت در اینست که  نیازهای انسانها به دو نوع تقسیم می شود نیازهای آشکار و نیازهای نهان یا پنهان ، غریزه جنسی در مردان از نیازهای بارز یا آشکار انها میباشد و در عوض حس خودنمایی و ظاهر آرایی از نیازهای نهان آنها این در حالیست که میل جنسی در زنان از نیازهای نهان و میل به خودنمائی از نیازهای آشکار آنها به شمار میرود اما وجه مشترک این دو گروه اینست که هر دوی انها چه زن و چه مرد هخر دو نیاز را دارا میباشند.

پس تا اینجای مطلب به این نتیجه رسیدیم که نیاز جنسی در هر دو جنس زن و مرد قرار داده شده و هیچکس نمیتواند ادعا کند میل جنسی جنسی در او وجود ندارد چرا که خداوند غریزه جنسی را در وجود همه ماها قرار داده است.

تفکرات جنسی مردان و شخصیتی که از آنها میبینیم

مردان دارای تفکرات جنسی مختلفی هستند که از آنها به عنوان فانتیزیهای جنسی در ادامه مطلب یاد خواهیم کرد  اما این تفکرات جنسی برگرفته از نیازهای روحی و روانی آنهاست اکثر افراد تصور می کنند مردان فقط با انجام یکسری اعمال پیش پا افتاده به ارگاسم خواهند رسید اما رابطه جنسی بین زن و شوهر از چه جهت مقدس است ؟ آیا فقط به خاطر اینکه با انجام یکسری اعمال فیزیکی به ارضای جنسی برسیم ؟

مسلما اگر اینگونه بود پس از لحظاتی یا ساعاتی مجددا نیاز جنسی  به حد اول خود برمیگشت و انگار نه انگار پس هدف از رابطه جنسی بین زن و شوهر ارضای جنسی و ارضای روحی روانی میباشد.

ارضای روحی و روانی تاثیرات دراز مدتی برروی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشویی دارد و این همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر میباشد حال آنکه اکثر افراد متاسفانه فقط بخش اول که همان ارضای جنسی ست را دنبال می کنند و اگر به دنبال ارضای جنسی و روحی هر دو باشند لذتی چندین برابر و البته ماندگار در آنها شکل میگیرد .

پس با ارضای روحی و روانی آشنا شدیم حالا هر انسانی برای رسیدن به ارضای روحی و روانی تفکراتی در سر دارد که همان تفکرات جنسی میباشد این تفکرات جنسی یا همان فانتیزی های جنسی کاملا متفاوت از شخصیت برونی افراد است  که در زیر به آنها اشاره میکنیم :

تعریف فانتیزهای جنسی : به اعمال و رفتاری که  در مورد رابطه جنسی در ذهن افراد شکل میگیرد که بیشتر جنبه روانی دارد فانتیزهای جنسی یا در اصطلاح علم سکسولوژی فتیش گفته می شود  که در افراد مختلف متفاوت میباشد به عبارتی  تفکراتی  که مردان و زنان  را تحریک میکند و در رابطه جنسی به دنبال رفع نیاز آن میباشند. که البته همانطور که گفته شد در افراد مختلف متفاوت است.

مثال :برخی مردان از موی بلند همسر خود لذت میبرند و تحریک می شوند  این در حالیست که شاید موی بلند اصلا برای مردی دیگر جلب توجه نکند چه برسه به اینکه تحریک بشود .

برخی مردان از حرف زدن با زنان لذت برده و تحریک می شوند ، برخی با دیدن رژ لب ، لاک ناخن و ... تحریک می شوند ، برخی با دیدن پاهای زنان جورابهای زنان و یا لباسهای زیر آنها تحریک می شوند و ...  که شاید مردی دیگر در مورد این موارد بی تفاوت باشد .


شاید پوشیدن شلوار کوتاه ( برمودائی ) برای زنان طبیعی باشد شاید پوشیدن سندل طبیعی باشد اما برای چه با اینگونه پوششها مقابله می شود ؟ برای اینکه شاید برخی مردان نسبت به آن قسمتی از پای شما یا بدن شما که پیداست بی تفاوت باشند و با این مسئله عادی برخورد کنند اما در خیلی افراد دیگر باعث تحریک شدن و ایجاد تفکرات جنسی گردد که البته متاسفانه زمینه اکثر تجاوزات همین مسئله میباشد .

خیلی زنان از تفکرات جنسی مردان آنچه که باعث تحریک شدن آنها می شود بی اطلاعند یعنی فکر میکنند فقط بدن برهنه آنها باعث تحریک مردان می شود که این نا صحیح است چرا که همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شاید کوچکترین چیزی از زنان باعث تحریک مردی شود البته در تمامی مردان صادق نمیباشد.

به نظر شخص بنده فتیش در رابطه جنسی در مورد همه افراد وجود دارد اما متفاوت است و ربطی به شخصیت طرف ندارد به عنوان مثال شاید مردی از دیدن پاهای زن خود تحریک شود و اینقدر که از دیدن پاهای وی تحریک می شود از دیدن جهاز جنسی وی تحریک نشود و با انجام اعمالی مثل بوسیدن و یا لیسیدن پای همسر خود ارضا شود ( اراضی روانی ) این در حالیست که اگر شما این شخص را بیرون ببینید فکر میکنید از نظر غریزه جنسی مردیست سرد  . فتیش انواع گوناگون دارد شاید انجام عملی برای شما چندش آور باشد اما از نظر زوج شما یک نیاز باشد .

فتیش بیمار گونه چیست ؟

زمانی که رابطه جنسی منحصرا به یک عمل در یک زمان و در یک مکان معطوف می شود فتیش بیمار گونه گویند . حدودا 6 ماه پیش از دوست قاضی خود شنیدم که زوجی 25  و 27 ساله پس از 6 ماه زندگی برای طلاق اقدام کرده بودند که این زوج از هر نظر به هم می خوردند و ادعا میکردند یکدیگر را دوست دارند وقتی جویای مشکل شدم متوجه شدم این اقا فقط در حمام می توانسته از رابطه جنسی لذت ببرد یعنی هر موقع که نیاز داشتند باید به حمتم میرفتند شب بود روز بود هر زمان و در بستر هرگز ارضاء نمی شدند و ...

کلا رفتارهای مشترکی که باعث لذت بیشتر جنسی مردان می شود را به طور اختصار در زیر اشاره می کنم : به کاربردن حرفهای تحریک آمیز به تنهایی پاسخگو نمیباشد شیوه بیان آنها نیز باید با لحن آرام و شکیل باشد ، نوع پوشش  برخی زنان بر این باورند که اگر تما م پوششهای خو را از تن در بیاورند مردان زود تر تحریک میشوند اما معمولا اگر بخشهای از بدن نمایان باشد عطش جنسی مردان بیشتر می شود .

آرایش و زیبایی برخی زنان وقتی قرار است بریا خرید ، کلاس ، مهمانی و ... به بیرون بروند شاید دو ساعت اقدام به آرایش کردن و انتخاب لباس و عطر مناسب می کنند این در حالیست که وقتی نوبت به همسر خود میرسه به زور در خانه آرایش می کنند این رفتار به علت عدی شدن ( عدات کردن ) اافراد میباشد و نا صحیح است .

انجام حرکات تحریک آمیز و ... تمامی اینها صرفا به منظور تحریک شوهر خود بود اما در رابطه جنسی آنچه که باید در نظر داشته باشیم ایست که طرف مقابل ما یک ماشین برای ارضا کردن نایز جنسی ما نمیباشد رابطه جنسی یک رابطه دو طرفه میباشد  از خودگذشتگی در سایر روابط زناشوئی و رابطه جنسی فراموش نشود در این رابطه مردان از یکرسی اعمال فیزیکی به ارضای جنسی خواهند رسید اما اراضای روحی و روانی را فراموش نکنیم اکثر مردان از رابطه جنسی به سبک اورال لذت میبرند این در حالیست که انجام این رابطه برای برخی زنان چندش آور است .

مسلما برخی رفتارها به علت عدم تجربه جنسی در حین رابطه جنسی شکل میگیرد یعنی شاید شما از انجام برخی اعمال اجتناب ورزید اما در حین رابطه جنسی زمانی که حالت و رفتارهای همسر خودرا ببنینید راضی به انجام آن کار بشوید کلا مردان نیازدارند که همسر خود کاملا در اختیاز آنها باشد البته نا گفته نماند در فتیش برخی مردان مایلند که خود کاملا در اختیار همسر خود باشند  . در دوران نامزدی و پیش از ازدواج راجع به نیازهای جنسی خود صحبت کنید ، صحبت کردن در زمینه مسائل جنسی به منظور ازدواج فاکتوری ضروری میباشد و همیشه در ذهن خودتان بپرورانید که تنها کسی که در زندگی می تواند به نیاز جنسی شما پاسخ دهد کسی نیست جز همسر شما پس ذهن وی را آماده سازید فراموش نکنید رفتارهای شما باید متقابل باشد پس همانگونه که از همسر خود انتظار دارید عمل خاصی را در جهت اراض کردن شما که برگرفته از تفکرات جنسی شماست را انجام دهد خود نیز در جهت ارضای جنسی و روحی همسر خود تلاش کنید تا شیفته یکدیگر شوید .

منبع: تنظیم خانواده


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 11:15 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند

چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک آمیز اقایان و نحوه چگونگی برخورد با انان در رابطه جنسی را توضیح دهید و اینکه چه مسائلی را در مقاربت با همسرباید رعایت نمود ؟

البته یک چیزی بگم قبل از مطالعه مطلب اونم اینکه اینجوراهم که نوشته شده سخت نباید باشه البته به شرط اینکه باهم همکاری داشته باشن زوجین دوستان خیلی ها به دلیل اینکه سردی در مسائل جنسی داشتن کارشون به طلاق کشیده شاید بعضی از شما ها فکر کنید که عشق بازی به کسان دیگه بتون سردی بین شما و همسرتون رو معالجه کنه ولی کاملا در اشتباه هستین چون این روش تنها کاری که میکنه ازدواجتون رو خراب میکنه و اینم باید بدونید رنجی که شریک زندگی شما از عشق بازی شما با کسه دیگه میکشه غیر قابل توصیفه  به همه پیشنهاد میکنم(مخصوصا به خانم ها) در ادامه مطلب این مطلب رو کامل مطالعه کنند خیلی مفیده

منبع :وبسایت دکتر وحید پور مجید

 


چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک آمیز اقایان و نحوه چگونگی برخورد با انان در رابطه جنسی را توضیح دهید و اینکه چه مسائلی را در مقاربت با همسرباید رعایت نمود ؟

 

 

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

 

بدون برو برگرد همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است). ناامید نشوید راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسیتان برای شما فراهم آورده ایم. پس اگر می خواهید ازدواجتان به طلاق ختم نشود، این سه مرحله را با ما دنبال کنید.

1. به خودتان متکی باشید 


فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد. 
البته امیدوارم که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت. 


2. تنوع، مزه ی زندگی است 


احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید. 


مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید 
لباس زیرهای لختی و جدید بخرید عطر خوشبو استفاده کنید حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیارمهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .
رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود
با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به آرامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید ...
بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود 
گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .
لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد 
همانند گنجشک آمیزش نکنید ( در این باره روایاتی هم از معصومین وجود دارد ) وهمسر خود را آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس ( چوچوله ) و نوک پستان .( البته این علامت در همه خانمها وجود ندارد )
فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد
مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد
مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .
به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .
بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.


زمانی که مطمئن نشدید که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضای خود جلوگیری کنید.دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود . وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.
مهمترین قسمت: 


معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن از او دوری می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند. 



فراموش نکنیم که هیچ یک از این رفتارها چه هنگام رابطه جنسی و چه در حالتهای دیگر زندگی از جانب زن بدون پاسخ نخواهد ماند. تذکر به خانمها : اگر مردی به این نکات توجه نکرد، شک نکنید که در رابطه جنسی توانا نیست و خودخواه می‌باشد. راستی آقایان پا به سن گذاشته حتماً قبل از آوردن نوشیدنی ادرار خود را تخلیه کرده و آلت خود را شستشو دهند تا پروستاتشان معیوب نگردد. 


در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید 


3. اگر همه چیز عمل نکرد، صادق باشید 

 


 


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 11:10 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

چگونه زن را برای رابطه جنسی تشنه سازیم؟

 

چگونه زنان را برای برقراری رابطه جنسی تشنه کنید.


بسیاری از زنان همواره خود را برای برقراری رابطه بی میل نشان می دهند و طوری رفتار می کنند که گویا در حال لطف به مرد هستند و برای آنها رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد.این باعث می شود که مردان همواره برای یک شب جنسی مدام التماس کنند و در نهایت هم همه چیز با سرعت پایان پذیرد. اما اینبار با اجرای این دستور العمل در طول هفته زن را براحتی آماده می کنید و وی را چنان دیوانه و تشنه خواهید ساخت که به شما حمله کند.

ما عاشق خوب داریم. عاشق خیلی خوب داریم و عاشق زرنگ دو گروه اول کسانی هستند که تنور آنها همیشه داغ است و آماده ولی آنها همواره آخر شب بالشت خود را بغل کرده اند و به روز خود می اندیشند اما عاشقان زرنگ کسانی هستند که تنور را برای  لحظاتی روشن می کنند و هدف را می زنند. بسیاری از زنان همواره خود را برای برقراری رابطه بی میل نشان می دهند و طوری رفتار می کنند که گویا در حال لطف به مرد هستند و برای آنها رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد.این باعث می شود که مردان همواره برای یک شب سکسی مدام التماس کنند و در نهایت هم همه چیز با سرعت پایان پذیرد. اما اینبار با اجرای این دستور العمل در طول هفته زن را براحتی آماده می کنید و وی را چنان دیوانه و تشنه خواهید ساخت که به شما حمله کند.

 

در ابتدا بیاموزید که


1- اگر شما دو روز پیش رابطه جنسی داشته اید و امروز هم رابطه جنسی می خواهید دلیل مهم آن این است که شما ارضا فیزیکی شده اید (دو روز پیش) اما ذهنی ارضا نشده اید.

2- اگر یکبار در هفته از شب تا صبح مشغول فعالیت جنسی باشید و خود را تخلیه کنید بهتر است از اینکه هر شب برای یکبار رابطه داشته باشید.

3- اگر بیاموزید که رفتار جنسی خود را تنظیم کنید و تخلیه درست شوید می توانید روزهای دیگر را به خود برسید و فعالیتهای بدنی و ذهنی خود را داشته باشید و خود را بروز نگه دارید در غیر اینصورت در هر دو روز یکبار مغز شما بطرف سکس خواهد رفت و هزینه های آن. بیاموزید که در زمانی که سالم تخلیه شده باشید می توانید ذهن خود را آماده سازید و بازی نمایید اما در بر عکس این حالت شما همیشه توسط وی حاضر هستید بازی بخورید تا به نوایی برسید.

پس تا اکنون باید به این نتیجه رسیده باشید که بهتر است به جای اینکه مدام در خواست سکس نمایید آن را از ذهن خود بیرون بریزید و خود را برای روز مشخص آماده سازید. در این مدت  براحتی به بازی خود ادامه دهید .

روز اول -  بوسه و تمام

امروز شما وی را برای چندین بار در زمانهای مناسب می بوسید. طوری وی را ببوسید که انگار فردایی وجود ندارد. به آرامی و موقرانه لبهایتان را بروی لبهای وی بگذارید و آن را نگه دارید . سعی نکنید محکم بوسه بگیرید اما در نظر داشته باشید که حتما لبهای وی را در اختیار خود داشته باشید. در زمانیکه حس کردید خسته شده وی را به آرامی در کنار  خود بنشانید و شانه های وی را ماساژ دهید. بعد نگاهی مستقیم در چشمانش بکنید ولی لام تا کام حرف نزنید سکوت شما باعث  تاثیر عمیقی می گردد. این نگاهها هم برای تازه عروسها و هم برای زنانی که مدتهاست از ازدواج آنها می گذرد یک تاثیر دارد آنهم اینکه  " زنان را در رویای خود بدنبال نخود لوبیا خواهد فرستاد ".

روز دوم - بوسه و ارتباط

امروز همان کار دیروز را انجام می دهید با این فرق که یکم ادویه آن را بیشتر می کنید. باز هم بوسه و اینبار یک ذره طولانیتربوسه باعث خواهد شد که تمام تنش مور مور شود و بوسه های طولانی باعث خواهد شد که احساس کند می خواهد یونیزه شود و در شما فرو رود. یه توصیه به پسرهایی که تازه برای اولین بار می خواهد دوست دخترشان را ببوسند و نمی دانند که چه کنند. هرگز بوسه طولانی نگیرید. بسیار کوتاه و فقط بوسه ای سریع از لبان وی مسئله بالا در مورد شما صدق نمی کند.بگذارید که اینقدر سریع باشد که اصلا نفهمد چه گذشت تاثیرش را خواهید دید. زنان دوست دارند که به حرفهای آنها گوش بدهید. می دانم که چقدر خسته کننده است اما به هر حالزنان خود نیز می دانند که حرف زدنن انها چقدر می تواند همانند یک شکنجه باشد و برای همین وقتی می بینند که شما گوش می دهید بسیار خرسند خواهند شد. برای همین از وی سوالی بپرسید و ولش کنید برای خودش یک ساعت حرف بزند و پس از آن دوباره سوال دیگر را در ادامه این موضوع بپرسید و باز ولش کنید نیم ساعت در توضیح آن حرف بزند. هدف از این قسمت القا این حس است که وی برای شما مهم است.


روز سوم - بوسه و تماس  با سینه ها

بوسه همچنان  شاه کلید ماجرای ماست.بخاطر بسپارید که قرار است وی را تشنه کنید ، نه اینکه وی را تحریک کنید.پس از بوسیدن لاله های گوش و یا زیر گلو و امثالهم خود داری کنید  اینبار وی را ببوسید . ترجیحا در آشپزخانه و در شرایطی که وی در حالت ایستاده باشد . وی را بغل کنید و وزن وی را بروی پاهای خود بیاندازید و لبهای وی را ببوسید. در  حالیکه دست چپ شما و پاها ی شما وزن وی را بروی خود تحمل می کند با دست راست به آرامی سینه های وی را از روی لباس بفشارید.اگر می دانید که وی از فشار دادن سر سینه های خود حس خوبی پیدا می کند با انگشت آنها را بفشارید و تمام.امروز اصلا یک قدم دیگر پیش نروید.


روز چهارم - بوسه و تماس تلفنی

امروز در کنار بوسه ای که صبح از وی گرفته اید باید از سر کار به وی زنگ بزنید و به وی بگویید که نمی توانیید از فکر کردن به وی دست بردارید و مدام با اینکه سر کار هستید ناچارید  که حواس خود را که معطوف وی شده پرت کنید و آن را به کار اختصاص دهید. به وی بگویید که مدام در ذهنتان لحظات زیبایی که شما وی را در آغوش گرفته اید در ذهنتان نقش میبندد و اینکه شبهایی که با وی رابطه دارید چقدر برایتان جذاب است و از وی تشکر کنید که چنین شبهایی را برایتان می آفریند. به وی بگویید که دلتان برایش تنگ شده و منتظر هستید که هرچه سریعتر به خانه برگریدید و وی را در آغوش بگیرید. به خانه که رسیدید هیچ کار عجیبی که حتی نزدیک به سکس باشد هم انجام نمی دهید. فقط بوسه های ساده و شام دلپذیری را که وی برای شا ترتیب داده میل می کنید با هم حرف می زنید و بعد از آنهم می خوابید . یادتان باشد که زیاد در تخت شوخی نکنید و سریعا بخوابید. انرژی خود را حفظ کنید چون فردا روز بزرگی برای شما خواهد بود.وی به اندازه کافی دیوانه سکس شده و مدام از خود می پرسد که جریان چیست وی میبیند که علاوه بر چیزهایی که شما می گویید چیزی عایدش  نمی گردد. تا حدی ممکن است که نگران شود که شما عمیقا از وی راضی نیستید.


روز پنجم - Thats it

امروز روز ی است که شما پرنده خود را شکار می کنید. وی را می بوسید و تمام کارهایی را که قبلا انجام داده اید انجام می دهید..موزیک مناسب خود را می گذارید حمام می روید و حوله خود را بدوش می اندازید و از شورتهای اسلیپ استفاده می کنید. چراغهای آباژور را روشن می کنید و با وی اندکی میرقصید و به آرامی گوشه ای می نشینید و خود را خشک می کنید.لیوان شرابی را برای خود و وی آماده می کنیدو آن را سرو می کنید  تلفن را هم از پریز می کشید در اینجا تنها کاری که می کنید این است که از لیوان شرابتان لذت  میبرید و به آرامی به حرکاتش خیره می گردید. مطمئن باشید تا چند دقیقه دیگر وی برای سکس به شما حمله خواهد کرد و تمام بدنتان را چنگ خواهد زد و لبانتان را گاز خواهد گرفت.


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 11:8 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

تعاریف بزرگان از زن و طرز رفتار با زن

دختران 2 دسته اند : دسته اول آنهایی که زیبا هستند وفورا ازدواج میکنند  و دسته دیگر آنهایی که به دانشگاه میروند   (شاو)

زن از این متأثر نمیشود که به او توجه کنید، بلکه تأثر او از این است که به او توجه کنید و بعد از او دور شوید   (تواین)

با زنان همانطور که با کودکان سر و کار دارید رفتار کنید  ولی همانطور که با ملکه صحبت میکنید با او سخن بگویید   (وایلد)

کار زن افراط و تفریط است، اگه دوست بدارد از شدت محبت بی زار میشود و وای به حال زمانی که دشمنی پیدا کند  (ولتر)

از دستپخت زن تعریف کن تا در کنار اجاق خود را قربانی کند   ( دیل کارنگی)

ازدواج کار خوبی است، ولی بهتر است این کار را انجام ندهید  (سامبرست)

زن چون کراوات است، هم مرد را زیبا نگه میدارد هم حلقوم او را می فشارد   (ویکتور هوگو)

 

در زندگی یک مرد 2 روز ارزش دارد : روزی که با زنی آشنا میشود و روزی که او را به خاک می سپارد   (ویکتور هوگو)

 

نگهبان زن زشتی اوست   (مثل عربی)

هرگاه میخواهید از کسی انتقام بگیرید او را به ازدواج ترقیب کنید   (برنارد شاو)

راز از هر نوعی بر قلب زنان فشاری غیر قابل تحمل می آورد   (پوشکین)

 

مردها آنچه را که می شنوند از یک گوش وارد و از گوش دیگر خارج می سازند، اما زنان از 2گوش وارد و از دهان خارج می کنند   (برنارد شاو)

زن با نگاه خود آتش می افروزد و بیهوده می کوشد تا با اشک خود آنرا خاموش کند   (برنارد شاو)

گرانقیمتترین انگشتری های جهان، انگشتری نامزدی است، چون مرد پس از خرید آن تا آخر عمر قسط میدهد   (چگورا)

 

در برخورد با تازه عروس  مردها به صورتش نگاه میکنند و خانمها به باسنش   (دیکنز)

زنها فقط 2روز می توانند مردها را خوشبخت کنند، روز عروسی و روز مرگ   (برنارد شاو)

زن، وقتی از یک حقیقت دفاع می کند منطقش بسیار ضعیف و قدرت اثباتش بی تأثیر است . ولی اگر همین زن بخواهد از یک دروغ دفاع کند آن وقت کسی را تاب مقاومت در برابر او نیست   (گالیله)

شوهری که بیش ازحد به پاکدامنی زن خود می بالد، احمقی است که بیش ازحد خود را فریب می دهد   (لاروشنوکو)

اشک، نیرومندترین ماده سیال روی زمین است   (داوینچی)

 

اگر زنی عصبانی شد، یقین کنید که یک کار انجام نشده دارد و چاره اش در این است که به عصبانیت تظاهر کند  (دیکنز)

برای زن فقط یک بدبختی و مصیبت وجود دارد و او این است که حس کند کسی اورا دوست ندارد   (چاپلین)

اگر تله به دنبال موش برود، زن نجیب هم دنبال مرد  (ضرب المثل سوئدی)

 

مردها را شجاعت به جلو میراند و زنها را حسادت   (برنارد شاو)

و در آخر  ممکن است که از امواج دریا نجات یابید، ولی از دست زنها خیر  تعاریف بزرگان از زن و طرز رفتار با زن



 


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 11:1 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ویژه زوجین

یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ویژه زوجین
نویسنده: همسر طب - 1391/2/22

نکات رابطه جنسی اهمیت زیادی برای آقایان دارد چون به آنها کمک می کند بتوانند فعالیت جنسی را به مدت زیادتری ادامه دهند. مردها معمولاً حین رابطه جنسی بیش از اندازه تحریک می شوند که باعث می شود خیلی زود ارضاء شوند و طرف مقابلشان نتواند به اندازه کافی از رابطه جنسی لذت ببرد. همه آقایون دوست دارند که بتوانند رابطه جنسی را بیشتر طول بدهند اما به خاطر نداشتن اطلاعات و تجربه کافی نمی توانند طرفشان را به خوبی ارضاء کنند. تفاوت بسیار زیادی بین جنسیت خانم ها و آقایون وجود دارد. مردها به رابطه جنسی فقط به چشم یک فعالیت جسمی نگاه می کنند درحالیکه خانم ها آن را یک فعالیت احساسی می دانند که از طریق آن می توانند به طرف مقابلشان نزدیک تر شوند. شریک زندگی مثل معمایی می ماند که فقط زمانی می توانید آن را حل کنید که نکات و کلیدهای آن را بدانید. بنابراین، برای کمک به آن دسته از مردهایی که با مشکل ارضاء کردن معشوقشان روبه رو هستند در این مقاله نکات مفیدی ارائه می کنیم.


 

1. پیش نوازی

بخش مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است. و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند. یادتان باشد آقایان در تقریباً 2 دقیقه به ارگاسم می رسند درحالیکه این زمان برای خانم ها حداقل 10 دقیقه است. به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایون برای طولانی تر کردن رابطه جنسیشان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند.

 

2. ارتباط کلامی

ارتباط نکته بسیار مهمی است که باید جدی بگیرید. باید در طول فعالیت جنسی با طرفتان حرف بزنید در غیر اینصورت زنها احساس خواهند کرد که فقط به یک چیز اهمیت می دهید و آن هم رابطه جنسی است. یادتان باشد که خانم ها با حرف زدن بیشتر تحریک می شوند و برای جلب نظر آنها لازم نیست حتماً لمسشان کنید، می توانید به طور کلامی اینکار را بکنید.

 

3. درک علایق و عدم علایق

مردها در طول رابطه جنسی فقط کاری که خودشان دوست دارند را انجام می دهند اما درک علاقه ها و عدم علاقه های طرف مقابل در لذت بخش تر کردن نیدیکی برای هر دو طرف اهمیت زیادی دارد. تصور کنید که هر کاری که خودتان دوست دارید و طرفتان دوست ندارد را انجام دهید، مطمئناً ایجاد مشکل خواهد کرد و آنوقت طرفتان دیگر راغب به رابطه جنسی با شما نخواهد بود. درک متقابل اولین قدم در رابطه جنسی است. آقایون باید از شریک جنسی خود بپرسند که آیا حرکت خاصی را دوست دارند یا نه و اگر دوست نداشتند سعی کنند در طول رابطه جنسی از آن حرکات دوری کنند.

 

4. توجه به کل بدن طرف مقابل

خانم ها دوست ندارند که مردها فقط به اندام تناسلی آنها توجه داشته باشند. آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. مثل سینه ها، باسن، گردن، ران ها، گوش ها و لب ها و سایر نقاطی که درکنار ناحیه تناسلی باید به آنها توجه شود. شاید تعجب کنید وقتی بفهمید که خانم ها می توانند با تحریک سینه ها هم به ارگاسم برسند پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید. یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد.

 

5. تحسین کردن

تحسین کردن نکته دیگری برای آقایون است که نقش بسیار مهمی در عشق بازی ایفا می کند. از قدیم گفته اند که خانم ها از تعریف و تمجید خوششان می آید و وقتی اینکار را می کنید او واقعاً آنرا احساس می کند. لطفاً دقت کنید که این تحسین ها باید واقعی باشند در غیر اینصورت نتیجه ای که می خواهید عایدتان نمی شود. با گفتن اینکه به او بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا نیاز دارید و هر کاری برایش انجام می دهید، تحسینش کنید. می توانید خیلی ساده بگویید که بدنش را دوست دارید و خیلی عالی رابطه جنسی می کند. این لذت خودتان را هم علاوه بر سرمستی او از آن تعریف و تمجیدها زیادتر می کند. تحسین کردن باعث می شود بتوانید بیشتر طرفتان را تحریک کنید.

 

6. خودداری از رابطه جنسی زودهنگام

رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است که فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید. انجام زودهنگام رابطه جنسی تناسلی تحریک خانم ها را کم می کند. همچنین می تواند برایشان دردناک باشد. یادتان باشد که باید قبل از شروع عمل جنسی اندام تناسلی خانم ها حسابی خیس شده باشد، و این مسئله فقط زمانی اتفاق می افتد که تحریک شده باشند. پس سعی کنید تحریکش کنید و به همه قسمت های بدنش لذت بدهید و وقتی در آخر آمادگی پیدا کرد خودش از شما خواهد خواست که عمل جنسی را آغاز کنید. پس یادتان باشد که عمل جنسی باشد آخرین عمل شما باشد و زمانی انجام شود که زن آمادگی آن را پیدا کرده باشد.

 

7. عاشقانه و احساساتی نگه داشتن فضا

یکی از مهمترین نکات درمورد رابطه جنسی آقایان این است که عاشقانه و احساساتی رابطه جنسی کنند. رابطه جنسی عملی بسیار احساسی است اما به خاطر طبیعت و ذات مردان خیلی وقت ها این عمل برایشان به عملی فیزیکی و مکانیکی تبدیل می شود. سعی کنید حرکاتتان کند و همراه با عشق باشد و مطمئن باشید این احساسی به خانم ها می دهد که همیشه آرزویش را داشته اند. عشق و احساس بخش لازم و ضروری رابطه جنسی است پس سعی کنید احساسی تر رفتار کنید. فقط به خاطر عمل جنسی رابطه جنسی نکنید، آن را راهی بدانید برای بالا بردن احساستان.

 

8. شوخ طبعی

خانم ها عاشق شوخ طبعی مردان هستند. سعی کنید رابطه جنسی را به عملی خنده آور و شادی بخش تبدیل کنید و ببینید که چقدر طرفتان دوست خواهد داشت. به خودتان بخندید و اینکار باعث می شود فضا عاشقانه تر شود. خانم ها اینکه آقایون سعی می کنند به خنده بیاندازندشان را خیلی دوست دارند. جوک گفتن مخصوصاً جوک های رابطه جنسیی را هم می توانید امتحان کنید اما دقت کنید که شوخ طبعیتان به مسخره کردن طرف مقابل منتهی نشود.

 

9. نظافت

خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند. منظورمان از تمیز بودن این نیست که موهای اندام تناسلیتان را بتراشید، اما بهتر است که آنها را کوتاه کنید. بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید. قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید. تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند.

 

10. هیجان و لذت

تجربه کردن با رابطه جنسی خیلی مهم است چون عادات همیشگی باعث یکنواخت و خسته کننده شدن آن می شود. می توانید حرکات مختلف را امتحان کنید تا آن یکنواختی از بین برود. اما دقت کنید که طرفتان با آن حرکات راحت باشد. همچنین رابطه جنسی کردن در محیط های مختلف باعث از بین بردن یکنواختی آن می شود و هیجان بیشتری به رابطه می دهد. رابطه جنسی ایستاده یا جلوی آینه یا روی صندلی واقعاً برایتان پر از هیجان خواهد بود.

 

پس اگر می خواهید که رابطه جنسی لذت بخش و فوق العاده ای داشته باشید، لطفاً نکاتی که در این مقاله ذکر شد را به نحو احسن رعایت کنید. این نکات به شما کمک می کند رابطه جنسی طولانی تر و دلنشین تر داشته باشید.نظرات (0)  


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 10:47 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

روشهای درمان رفع بوی بد دهان و درمان

روشهای درمان رفع بوی بد دهان و درمان در یک جلسه ی دندانپزشکی
مجموعه: محصولات و خدمات سلامت و زیبایی

روشهای درمان رفع بوی بد دهان و درمان در یک جلسه ی دندانپزشکی

با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید

 معمولا" بوی بد دهان به حفره ی دهانی مربوط می شود و با دستگاه لیزر می توان بدون نیاز به  جراحی، خونریزی و درد از بوی بد دهان به طور قطعی خلاص شد.

امروزه بوی بد دهان(halitosis) به طور چشمگیری شایع شده است و باعث رنجش و ناراحتی دیگران در برخورد های اجتماعی با فردمبتلا به بوی بد دهان می شود. همچنین در زندگی زناشویی و در بین اعضای خانواده نیز فرد مبتلا به این حالت مورد توجه و نکوهش قرار می گیرد.

 در مواقعی فرد مبتلا به بوی بد دهان خودش متوجه این حالت نشده و با خیال راحت تمایل به هم صحبتی با اطرافیان دارد لذا در محل کار یا سایر مکانهای عمومی نیز ممکن است برای عدم ناراحتی شخص مبتلا به بوی بد دهان این موضوع رابه او نگویند و فقط از او دوری نمایند.

 بوی بد دهان در اثر عوامل مختلفی اتفاق می افتد و معمولا" قابل درمان می باشد ،افرادی هستند که بعد از اطلاع از این حالت و پیدا نکردن روش درمان آن دچار ناراحتی های فکری و کناره گیری از دوستان و آشنایان خود می شوند.

گاهی اوقات بوی بد دهان علت ناشناخته ای دارد و با انجام روشهای مختلف باز هم عامل ایجاد بوی بد دهان از بین نمی رود و باعث سردرگمی فرد مبتلا می شود و لذا فرد مجبور به استفاده دائم از آدامس قرص یا اسپره های خوشبو کننده دهان می باشد که ممکن است عوارضی را در پیش داشته باشد

 موارد مختلفی که باعث بوی بد دهان می شوند عبارتند از:

1- دلایل غیر مرتبط با حفره ی دهان:

مثل ناراحتیهای گوارشی ،سینوزیت،کم آبی بدن، مصرف پیاز یا سیر و سیگار کشیدن.

 2- دلایل مرتبط با حفره ی دهان که به سه بخش تقسیم می شوند:

:بوی بد دهان از طریق دندانها

وجود دندانهای پوسیده یا ترمیم های نا مناسب دندان، به دلیل ایجاد گیرغذایی علاوه بر آسیب رساندن به لثه ی محافظ دور دندان به خودی خود می تواند موجب بوی بد دهان شود

:لثه ی ملتهب و بوی بد دهان

با علائم مشخصه خونریزی و قرمزی بافت لثه که در اثر مسواک زدن غیر صحیح و خارج نشدن مواد غذایی از لثه، بوی بد دهان را نیز به همراه خواهد داشت

 3- زبان و ایجاد بوی بد دهان:

در گروه اندکی از افراد،بلند بودن جوانه های چشایی(پرزهای زبان) در بخش انتهای زبان می تواند عاملی برای ایجاد بوی بد دهان باشد که با مسواک زدن روی زبان معمولا" بوی بد دهان از بین می رود.

 عامل اصلی التهاب لثه و ایجاد بوی بد دهان:

علاوه بر موارد گفته شده مانند(ترمیمهای نامناسب،پوسیدگی،دخانیات و غیره)،مورد دیگری به نام پلاک باکتریایی وجود دارد که از یک پلاکت زرد رنگ،نرم و چسبنده ،2 ساعت بعد از مسواک زدن تشکیل می شود و طی فرایند شناخته شده ای تبدیل به جرم می شود.

 جرم های دندانی بر اساس ارتباط با لثه ای به دو گروه بالا لثه ای و زیر لثه ای  تقسیم می شود که عاملی برای ایجاد بوی بد دهان هستند:

1- جرمهای بالا لثه ای و تخریب لثه:

معمولا" قابل رویت هستند و ممکن است محدود به یک دندان یا گروهی از دندانها شوند و نسبت به جرم زیر لثه ای آسیب کمتری می رسانند

2- جرمهای زیر لثه و بوی بد دهان:

در زیر لبه لثه قرار گرفته و به راحتی دیده نمی شود و در معایناتی که فرد در دندانپزشکی انجام می دهد این جرم لثه کشف شده و بسیار چسبنده و متراکم هستند و نقشی اصلی در بروز بیماریهای لثه و بروز بوی بد دهان در افراد دارند

 روشهای درمان بوی بد دهان در حفره ی دهانی:

همانطور که گفته شد جرمهای زیر لثه ای مهمترین عامل بوی بد دهان درحفره ی دهانی می باشند که با 2 روش زیر قابل درمان می باشد:

 درمان بوی بد دهان با روش جراحی متداول: هدف اولیه در این درمان حذف التهاب لثه و تصحیح شرایطی است که باعث وقوع مشکلات لثه گردیده است.

درمان بوی بد دهان در این روش در 4 مرحله قابل انجام است که در مراحل پیشرفته بیماری بوی بد دهان،معمولا" درمانهای جراحی نیز غیر قابل اجتناب هستند.

هدف از جراحی لثه دستیابی به عمق ضایعات و حذف باکتریهای نفود کرده در ناحیه ریشه دندان و در استخوان پشتیبان آن است که به صورت معمول این قسنتها غیر قابل دسترس هستند و همین عدم دسترسی باعث بوی بد دهان شده و فرد سر درگم می ماند.

در درمانهای متداول جراحی از ایجاد یک برش در لثه (فلپ) ، بافت لثه از سطوح استخوان جدا شده و جرم تشکیل شده ،بافت عفونی و التهاب حذف می شوند.

پس از شستشوی ناحیه ی تحت جراحی با مواد ضد میکروبی ،مجددا" بافت لثه را به محل اولیه برگردانده و بخیه می خورد.و بعد ازاین جراحی دردهایی در ناحیه بخیه خورده بوجود خواهد آمد و استفاده از آنتی بیوتیک و مسکن ها حتمی می باشد.

 اکنون رفع قطعی بوی بد دهان با لیزر دندانپزشکی بدون جراحی، خونریزی و درد:

در این روش جهت رفع بوی بد دهان از انرژی لیزر استفاده می شود، نور لیزر از طریق یک سیم شیشه ای قابل انعطاف به سمت لثه هدایت می گردد.

لیزر نوعی نور است که می تواند در بافت لثه به طور عمیق نفوذ کند و باعث حذف باکتریهای زیر لثه شود ،بدون اینکه نیازی به جراحی متداول باز در لثه(فلپ) داشته باشد.

 بنابراین لیزر می تواند بافت عفونی و ملتهب لثه را در عمیق ترین ضایعات لثه از بین ببرد.

با کاهش تعداد باکتریها توسط تابش لیزرمی توان از تجویز آنتی بیوتیکهای فراوان وعوارض جانبی آنها خودداری کرد.

از آنجایی که  در درمان بوی بد دهان با لیزر،عروق خونی بسته می شود و خونریزی حین جراحی و تورم لثه بعد از جراحی با لیزر وجود ندارد ،لذا روش لیزر مورد قبول و رضایتمندی بسیاری از افراد مبتلا به بوی بد دهان شده است.

در درمان بوی بد دهان با لیزر،با انسداد الیاف عصبی لثه، کاهش درد را در 90 درصد افراد شامل می شود.

در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.و در نهایت در روش درمان بوی بد دهان با لیزر با توجه به خاصیت جوش دادن بافت های لثه توسط تابش لیزر،نیاز به بخیه زدن نمی باشد و احتمال تشکیل بافت اضافه در لثه(اسکار)به حداقل می رسد.با توجه به کاربرد لیزر در بوی بد دهان افرادی که مبتلا به بوی بد دهان در قسمت حفره ای دهان بوده اند از این روش بی خطر و سریع برای رفع بوی بد دهان خود که به صورت ناشناخته ای از طریق لثه تولید می شد استفاده کرده و دیگر از دوستان ، خانواده و همسر خود کناری گیری نمی کنند.

 


 


 


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 10:45 عصر ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3      >
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

www.doostqurani.ir/

دوست قرآنی" href="http://doostqurani.ir/">دوست قرآنی