سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام آقاجان - خرید و فروش محصولات کشاورزی و عطاری ها

اس ام اس عاشقانه و غمگین

 

 

پیامک های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامکهای عاشقانه,پیام های عاشقانه

 

 

*************پیامک های عاشقانه*************

 

 

 

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .

 

 

 

                                                                                          روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم

 

 

 

*************پیامک های عاشقانه*************

 

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .

 

 

 

 

*************پیامک های عاشقانه*************

 

                                                                                عاشقت خواهم ماند، بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

 


 من اگر دختر/پسر نفرین شده ی اندوهم، یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم

تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی
 


سکوت قلبت و بشکن و برگرد، نزار این فاصله بیشتر از این شه
نمی خوام مثل گذشته که رفتی، دوباره آخر قصه همین شه

اس ام اس و پیامک عاشقانه غمگینانه 2013


تنها امید من که نا امیده
امیده من دوباره ته کشیده
لحظه به لحظه فکر نا امیدی
این لحظات امونم و بریده


به لب های تو می سازم کلامی ، سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر ، ولی افسوس که از من جدایی . . .

 

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .


اس ام اس و پیامک عاشقانه غمگینانه

 

اسم : آواره ،  شهرت : سرگردان

شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم

امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان

وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار !

اس ام اس و پیامک عاشقانه غمگینانه خرداد 92


کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت، اینگونه در التهاب فردا نگذاشت 

سوگند نمیخورم ولی باور کن کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت
 
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و نهم اردیبهشت 1392ساعت 20:45  توسط   |  نظر بدهید

sms جدید اس ام اس عاشقانه غمگین مخصوص دخترانه و پسرانه سال 92

هر آدمی که م?رود . . .
?ک روز
?ک جایی
به ?ک هوا??
برمبگردد !
هم?شه ?ک چ?ز? برا? جا ماندن هست !
حت? ?ک خاطره !
::
::
هیس …
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم …

sms جدید اس ام اس عاشقانه غمگین


خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!
::
::
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!
::
::
دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…

sms جدید اس ام اس عاشقانه غمگین


بارانِ سربی میشود
وقتی نیستی میریزد بر سرم
خاطراتـــــتــــــ . . .
::
::
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !

sms جدید اس ام اس عاشقانه غمگین


می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .


[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 10:39 صبح ] [ مرتضی قدرتی ]

[ نظرات () ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

www.doostqurani.ir/

دوست قرآنی" href="http://doostqurani.ir/">دوست قرآنی